هرکول پوآرو

سریال هرکول پوآرو

هرکول پوآرو

سریال هرکول پوآرو

دیوید سوشه

دیوید سوشِه (تلفظ صحیح "Su-shay" می‌باشد که در بین ایرانیان به اشتباه "ساچت" جا افتاده است) بازیگر توانمند و نکته سنج بریتانیایی و دارای نشان فرماندهِ رتبه امپراتوری بریتانیا است. از جمله معروف‌ترین کارهای وی، ایفای نقش هرکول پوآرو در سریال پوآروی آگاتا کریستی است که از سال ۱۹۸۹ میلادی تا ۲۰۱۳ ادامه داشت.


زندگی نامه
متولد دوم مه سال ۱۹۴۶ در لندن انگلستان
برادر بزرگتر او جان سوشی، مجری و اخبارگو است؛ و پدرش جک سوشی، متخصص بیماریهای زنان بوده‌است.
از پدر جک سوشِی و مادر جوان سوشِی(دورگه فرانسه)

خداحافظی با شخصیت پوآرو

دیوید سوشِی بعد از ۲۵ سال ایفای نقش کارآگاه هرکول پوآرو، در نوامبر ۲۰۱۳ پس از تولید آخرین قسمت از این مجموعه با این شخصیت خداحافظی کرد. آخرین پرونده، آخرین قسمت پوآرو با بازی سوشی بود.

در این آخرین پرونده، کارآگاه بلژیکی سالخورده برای جلوگیری از وقوع یک قتل دیگر از دوست دیرین خود کاپیتان هیستینگ خواهد خواست که به "استایلز کورت" محل تحقیقات در اولین پرونده ای که مشترکاً روی آن کار می کردند، برگردد.

او در مورد خداحافظی با این شخصیت گفت: "خیلی غم انگیز است. من دارم با شخصیتی خداحافظی می‌کنم که در تمام این ۲۵ سال او را شناخته و به نوعی خود او بوده‌ام. مثل خداحافظی با یک دوست قدیمی است ، خداحافظی با کسی که من در قالب بازیگری با او آشنا شدم. ولی هر چیزی دوره خود را دارد و فکر می‌کنم که این وقت خوبی برای پایان است. دیگر داستانی از آگاتا کریستی باقی نمانده که بتوان آن را به فیلم بدل کرد."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.